Condicions de confidencialitat i protecció de dades personals per a serveis de formació

Versió: 1.0

Data entrada en vigor: 1-1-2019

Les Condicions de Confidencialitat i Protecció de Dades Personals (les Condicions) recollides en aquest document apliquen al serveis contractats resultat de l’acceptació d’una oferta o proposta de serveis de formació.

Les condicions aplicables seran les vigents en el moment de l’enviament de l’oferta o proposta. Tanmateix, INGECAL es reserva el dret a fer canvis en aquestes condicions, que seran comunicats amb antelació suficient als interessats. Els canvis es farien efectius automàticament a partir de les dates d’entrada en vigor que s’indiquin. En cas que no desitgi acceptar-los, podrà notificar abans de la data d’entrada en vigor per cancel·lar els serveis contractats.

POLÍTICA DE PRIVACITAT

L’acceptació de l’oferta o proposta de serveis implica que ambdues parts s’autoritzen mútuament a incorporar les seves dades personals de contractació, juntament amb els que s’obtinguin durant la vigència d’aquest, a un tractament sota la seva responsabilitat respectiva.

En el cas que alguna de les parts hagi proporcionat dades de caràcter personal de terceres persones, el signant de la part respectiva garanteix que els ha recaptat lícitament i que ha subministrat als interessats la informació necessària sobre el tractament de les seves dades. Així mateix, els signants accepten que cadascuna de les parts és la responsable de sol·licitar el consentiment dels interessats per a la cessió i tractament de les seves dades de caràcter personal per compte l’altra part.

Les finalitats del tractament són:

  • Dur a terme la gestió de la relació contractual i la prestació dels serveis que se’n deriven.
    Legitimada perquè és un tractament necessari per a l’execució d’un contracte en el qual els interessats són part.
  • Realitzar la gestió de la inscripció, coordinació i seguiment de l’assistència dels participants a l’activitat formativa contractada.
    Legitimada per Interès legítim de INGECAL per executar el servei contractat.

Les dades podran ser comunicades a col·laboradors necessaris en els que deleguem part de la prestació dels serveis contractats i altres empreses que ens presten serveis relacionats amb l’activitat ordinària i administrativa de l’empresa en qualitat d’encarregats de tractament, nacionals o internacionals com ara, entre d’altres, proveïdors de serveis de correu electrònic, allotjament de serveis web, allotjament de servidors, serveis d’aplicacions de gestió en modalitat SaaS, arxiu de fitxers en el núvol i altres.

La prestació d’aquests serveis pot implicar el tractament de les dades personals per part d’empreses ubicades en països fora de l’UE (transferències internacionals de dades). Tanmateix, només es realitza amb països que ofereixen un nivell adequat de protecció o, en el cas d’entitats en els EUA, que estiguin acreditades en el marc de l’Escut de Privacitat UE-EUA. Decisió (UE) 2016/1250 de la Comissió, de 12 de juliol del 2016.

També, les dades proporcionades poden ser comunicades a tercers i organismes oficials competents en els termes exigits per la legislació i normativa vigent per tal de possibilitar la prestació dels serveis contractats.

Les dades recollides es conservaran durant el temps necessari per complir amb la finalitat per a la qual s’han recollit, mantenir el registre de clients de INGECAL i per a determinar les possibles responsabilitats que es puguin derivar d’aquesta finalitat i del tractament de les dades.

En qualsevol moment l’interessat pot exercir els seus drets d’accés, rectificació, supressió i portabilitat de les seves dades personals, així com els d’oposició i limitació del seu tractament.

Aquests drets podran ser exercits gratuïtament per l’interessat, i si escau per qui el representi, mitjançant sol·licitud escrita i signada, acompanyada de còpia del seu DNI o document equivalent que acrediti la seva identitat, adreçada a

  • Per correu electrònic: ingecal@ingecal.cat
  • Per correu postal: C/ Antoni Bell, 2 08174 Sant Cugat de Vallès (Barcelona)

En el cas de representació, s’haurà de provar mitjançant document escrit i adjuntant còpia del DNI o document equivalent que acrediti la seva representació.

A més dels anteriors drets, l’interessat tindrà dret a retirar el consentiment atorgat en qualsevol moment mitjançant el procediment abans descrit, sense que aquesta retirada de consentiment afecti la licitud del tractament anterior a la retirada d’aquest. INGECAL podrà continuar tractant les dades personals de l’interessat en la mesura que la llei aplicable ho permeti o persisteixi qualsevol altra legitimització que ho justifiqui.

INGECAL recorda a l’interessat que té dret a presentar una reclamació davant l’autoritat de control pertinent (Agència Espanyola de Protecció de Dades)..

CONFIDENCIALITAT DE LA INFORMACIÓ

Es considerarà informació confidencial, qualsevol informació (comercial, tècnica, clínica o altra) de l’empresa client, sobre els seus assumptes comercials, tecnologia, processos, productes, plànols, instal·lacions i dependències, que abans de ser rebuts per una de les dues parts no eren del seu coneixement o estaven en el seu poder sense obligació de confidencialitat. No es considera informació confidencial aquella que tingui un accés públic a les pàgines web dels clients, proveïdors o empleats.

Es fa constar expressament el caràcter confidencial de la informació que podria arribar al seu coneixement durant els desenvolupament de la formació, ja siguin consultes, tallers pràctics, exposició de casos, etc..

INGECAL s’obliga a tractar tota la informació a la que tingui accés o que rebi dels seus clients  com a confidencial i a utilitzar-la únicament per complir les seves obligacions d’acord el servei contractat.

En particular, INGECAL es compromet a mantenir el secret i garantir la confidencialitat i seguretat respecte a les dades a les que pugui tenir accés per raons de prestació del servei contractat. No podrà fer ús de la informació confidencial a la que tingui accés per a finalitats diferents a les determinades per la proposta de serveis, quedant expressament prohibida la comunicació o transferència d’informació confidencial.

Aquesta obligació de confidencialitat no és aplicable a) quan la part divulgadora hagi atorgat prèviament el seu consentiment per escrit; b) a les divulgacions que nosaltres realitzem als nostres subcontractistes, consultors externs en els que deleguem part de l’execució dels serveis, o als nostres auditors i assessors professionals; (c) a les divulgacions que s’hagin de realitzar per tal de complir amb obligacions de naturalesa legal o reglamentària; (d) a la informació que hagi estat generada de forma independent per la part receptora; o (e) quan la part divulgadora obtingui la informació sense que hi hagi cap incompliment d’aquesta obligació de confidencialitat.

Es cas de que fos necessari comunicar informació confidencial a un tercer per motius justificats de la prestació del servei, INGECAL garanteix que el receptor assumirà una obligació de confidencialitat almenys tan estricta com la prevista en les disposicions d’aquesta clàusula.

L’obligació de mantenir la confidencialitat romandrà vigent després de la resolució o expiració del contracte de servei.

GARANTIES DE SEGURETAT DE LA INFORMACIÓ

Amb l’objectiu de salvaguardar la seguretat de la informació en general i de les dades personals en particular, INGECAL ha adoptat totes les mesures d’índole tècnica i organitzativa necessàries per garantir la seguretat de les dades a les que té accés pel que fa a garantir la confidencialitat, integritat, disponibilitat i resiliència permanents de els sistemes i serveis de tractament.

En concret es disposa de mesures de seguretat consistents en:

  • El control físic de l’accés i la protecció dels equips, persones i instal·lacions on realitza els tractaments de dades
  • L’accés als seus sistemes informàtics es realitza per mitjà d’usuaris i contrasenyes individuals, limitant l’accés a les dades a aquells empleats que estrictament ho requereixen per a l’acompliment del seu lloc de treball.
  • Que realitza còpies de seguretat de les dades personals dels quals té l’obligació de mantenir la integritat i disponibilitat.
  • En el supòsit de gestionar suports o documents amb dades personals, aquests estan degudament custodiats sota clau o amb dispositius de tancament equivalents.
  • Sistemes de protecció perimetral a la xarxa per evitar intrusions i antivirus de protecció dels seus sistemes informàtics.
  • Es disposa d’un registre d’incidències de seguretat i s’han establert mecanismes i procediment de notificació de fallides de seguretat.
  • Que es disposa d’un Pla de Continuïtat que estableix la possibilitat de restaurar la disponibilitat i l’accés a les dades personals de forma ràpida, en cas d’incident físic o tècnic dins dels terminis requerits per complir amb els compromisos de negoci als quals estem obligats segons el nostre contracte de servei.

Així mateix, INGECAL ha posat en marxa controls interns per tal de verificar, avaluar i valorar, de manera regular, l’eficàcia de les mesures tècniques i organitzatives implantades per garantir la seguretat del tractament.

Calendari

. Registration Training

Training Documentation

Ingecal Tools

Online Training

Sitios de interés

Ingecal websites

Darreres entrades

Log In

Please log into the site.